jonnas blogg..

Alla inlägg den 7 september 2010

Av jonna - 7 september 2010 15:06

hejsan alla 

 

sötaläsare !

 

dagen började med att jag vaknade brevid min mamma för ja orkade inte sova i mitt rum, orkaade inte de, men ah iaf sen så var mamma så trött så hon inte visste vad hon sa för ja frågade var klockan var då sa hon att klockan var kvart över 7 jag blev skit stressad och hoppade upp ur sängen med raket fart och skynade mig som bara den för ja skulle te skranta 20 över för ja skulle träffa caroline och så för vi skulle åka till spanskan. haha men japp då hade vi spanska och så sen så kom vi tillbaka och hade musik med elin. haha hon är en jätte rolig musik lärare men japp iaf så ska jag på novas lilla kalas i kväll hon fyller 3 hela år haha och kommer träffa en massa goit folk där hoppas jag hos min stora syster jessica. men a så nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik och nu ska jag plugga engelska hade jag tänkt.

men p&K

 

 

Presentation


detta är min blogg.
lite ändringar här och där och ja försöker fixa och blogga så ofta jag kan. på fritiden simmar jag och dansar fame&jazz jag är också med kompisar. jag gillar verkligen min kudde. haha men den är så mysig. sen de jag ogillar de är spin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

3

TIPS PÅ ANDRA BLOGGAR

www.fokis.se
www.kissies.se
www.kensaz.se
www.dessies.se
www.paow.se
www.mittlivcaroline.bloggplatsen.se
www.mmmikaelas.se
www.lillie.blogg.se
www.blondinbella.se

Ovido - Quiz & Flashcards