jonnas blogg..

Alla inlägg den 20 september 2010

Av jonna - 20 september 2010 17:23

hejsan alla läsare

de är så att jag tänker ge er två val

ni måste inte vara över 18 år utan i vilken ålder som helst.

och alla MÅSTE rösta på detta inlägg eller iallafall komentera.

min header den nya vet ni. den har ja i grå med då får just ni bestämma ifall det ska vara den headern eller den gråa. och ni kan ge förslag på min blogg hur ni kanske vill hur den ska se ut.

ni kan också ställa en massa frågor till mig.

det är bara att komentera och kanske kan jag få en förklaring hur ni vill hur min blogg ska kanske se ut så kanske de händer?

KOMENTERA REDAN NU!

Av jonna - 20 september 2010 17:10

hej läsare

de är så att jag och min klass ska ha 4:ans tävling.

friidrottstävling alltså. vi ska vara funtionärer till dom och så och jag kommer klappa med en trä grej när dom ska springa på 60m

de kommer bli jätte roligt!

och allt de här är imorogn efter jag har varit på språkval på skranta och ska gå dit med idrttskläder på mig?

haha ja alla kommer ju stirra kan man ju säga men skitsamma vi ska ju faktsit ha små pluttarnas idrottstävling. kommer vara ute hela dagen.

skit alltså vad jag längtar till det.

och på torsdag händer det mer bullar! då ska 6:a och 6:b på min skola ha idrottstävling på nobell!

vi möter aggreud, häsängen vi kommer äga ut detta år, kommit 2 varje år min klass men den här gången ska vi kalla hem segern!

på onsdag har jag väll själv elevens val nere på plan.

då ska jag öva tills torsdagen på friidrott för jag kommer bli diskivaliserad om jag hoppar gemn fota på höjden de vill jag ju inte. men jag uppteterar mer senare och en massa sånt, men ja tycker ni är lite dåliga på att komentera. alla som ser detta inlägg ska komentera snälla?:(

haha men ni måste ju inte men iaf ni gör de så vet ni hur mycket ja älskar er?

P&K älskar er läsare!

Presentation


detta är min blogg.
lite ändringar här och där och ja försöker fixa och blogga så ofta jag kan. på fritiden simmar jag och dansar fame&jazz jag är också med kompisar. jag gillar verkligen min kudde. haha men den är så mysig. sen de jag ogillar de är spin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

3

TIPS PÅ ANDRA BLOGGAR

www.fokis.se
www.kissies.se
www.kensaz.se
www.dessies.se
www.paow.se
www.mittlivcaroline.bloggplatsen.se
www.mmmikaelas.se
www.lillie.blogg.se
www.blondinbella.se

Ovido - Quiz & Flashcards