jonnas blogg..

Alla inlägg den 10 september 2010

Av jonna - 10 september 2010 14:06

hej läsare

de är så att jag ska göra i årdning mina naglar så dom blir lite häftiga.

skolan har väl varit ok men tråkig.

sen så har ja kommit hem nyss från skolan.

jaa så ah. & jag och caroline ska till göteborg och vi ska vara borta en hel helg bara vi med våra familjer så de kommer bli mys vi kommer gå på liseberg haha vi ska åka allt och shoppa och göra en massa roligt :)

så ja vi åker 1 oktober 2010 . de kommer bli super roligt och vi sover på världens snyggaste hootell haha ifall man går tre steg utanför hotellet är man redan i centrum, hahah

men nu ska jag fixa mina naglar & sånt och greja. puss&kram //jonna

Presentation


detta är min blogg.
lite ändringar här och där och ja försöker fixa och blogga så ofta jag kan. på fritiden simmar jag och dansar fame&jazz jag är också med kompisar. jag gillar verkligen min kudde. haha men den är så mysig. sen de jag ogillar de är spin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

3

TIPS PÅ ANDRA BLOGGAR

www.fokis.se
www.kissies.se
www.kensaz.se
www.dessies.se
www.paow.se
www.mittlivcaroline.bloggplatsen.se
www.mmmikaelas.se
www.lillie.blogg.se
www.blondinbella.se

Ovido - Quiz & Flashcards