jonnas blogg..

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av jonna - 5 oktober 2010 13:39

hejsan alla läsare

sorry för ja inte har bloggat men jag har inte haft tid+ingen dator,

har varit i gbg med carro hela helgen!

först kom vi till g first hotel vårat hotel värsta grymt var de!

hahaha sen på lördagen åkte vi till liseberg åkte balder 8 gånger, plum ride 2 gånger, slänggungan 1, hang hai 9, lisebershbanan 11, spin rock ooch en massa fler sammanlagt 30 åk! vi blev inte illamående eller något!

hahah sen träffade vi marcus där. så yes.

sen hela söndagen blev de en runda på shopping i gbg ja och carro gick själva och så sen tittade vi på modeshow ine i köpcentret och de var världens gulligaste flicka med i modeshwen för små barn!

nu sitter ja hemma i kga:(

världens bästa helg iallafall tack carro jag älskar dig.

just nu har vi studiedag och ja har tråkigt,

min ellen&felicia underhållder mig haha älskar er och sen har carro&johanna också gjort de haha älskar er me!

kommer bilder någon annan dag, ja vet att ni hatar inlägg utan bilder för de är ju så tråkigt att läsa utan bild, men ni får nöja er... :(

p&k


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


detta är min blogg.
lite ändringar här och där och ja försöker fixa och blogga så ofta jag kan. på fritiden simmar jag och dansar fame&jazz jag är också med kompisar. jag gillar verkligen min kudde. haha men den är så mysig. sen de jag ogillar de är spin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

3

TIPS PÅ ANDRA BLOGGAR

www.fokis.se
www.kissies.se
www.kensaz.se
www.dessies.se
www.paow.se
www.mittlivcaroline.bloggplatsen.se
www.mmmikaelas.se
www.lillie.blogg.se
www.blondinbella.se

Ovido - Quiz & Flashcards