jonnas blogg..

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av jonna - 10 oktober 2010 19:47

hej läsare

jo de är så att ja hade skit kul igår! :D

faktist var ja med dk&carro hela kvällen till 2 på natten,

vi gjorde en massa busigt, vi åt godis och gjorde popcorn, vi var hemma själva hela kvällen och sen såg vi på tv och skrattade åt allt utan att något ens var roligt, haha tack för världens bästa kväll!

men nu ska ja äta världens godaste mat, ja vet inte vad de är enu men mamma sa att de var jätte gott, något med oxfile, haha mumma!:D

men ja upptaterar sen

p&k

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


detta är min blogg.
lite ändringar här och där och ja försöker fixa och blogga så ofta jag kan. på fritiden simmar jag och dansar fame&jazz jag är också med kompisar. jag gillar verkligen min kudde. haha men den är så mysig. sen de jag ogillar de är spin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

3

TIPS PÅ ANDRA BLOGGAR

www.fokis.se
www.kissies.se
www.kensaz.se
www.dessies.se
www.paow.se
www.mittlivcaroline.bloggplatsen.se
www.mmmikaelas.se
www.lillie.blogg.se
www.blondinbella.se

Ovido - Quiz & Flashcards