jonnas blogg..

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av jonna - 9 oktober 2010 10:29

hej läsare

ja ni kanske undrar vad ja gör?

jo ja ska äta frukost värdlens bästa pappa gör frulle te mig och mickis.

pisis varit och tränat och de var gött, simmade och vi hade christian som tränare idag. de var ett roligt pass. men också lite morgon trött kan man ju säga. haha om några timmar eller så ska ja vara med världens goigaste folk nämligen caroline&ellen&felicia de kommer bli så roligt tjejer. och vi ska sova över nu till kvällen och ja hör nog av mig då tror ja eller om de blir någon upptatering senare.

men nu ska ja äta frukst mumma och se lite på tvn tror ja.

puss&kram alla läsare

needs en komentar kanske?:)


haha ja vet världens snyggaste bild (inte)

hur gammal som helst är bilden haha, måste bjudá på sig själv ibalnd :e  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


detta är min blogg.
lite ändringar här och där och ja försöker fixa och blogga så ofta jag kan. på fritiden simmar jag och dansar fame&jazz jag är också med kompisar. jag gillar verkligen min kudde. haha men den är så mysig. sen de jag ogillar de är spin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

3

TIPS PÅ ANDRA BLOGGAR

www.fokis.se
www.kissies.se
www.kensaz.se
www.dessies.se
www.paow.se
www.mittlivcaroline.bloggplatsen.se
www.mmmikaelas.se
www.lillie.blogg.se
www.blondinbella.se

Ovido - Quiz & Flashcards