jonnas blogg..

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av jonna - 8 oktober 2010 17:51

KÄRLEK...

kärlek är det ordet som fyller hjärtat av lycklighet.

att någon gång vara kär i en person är som att känna att man vill svimma av kärlek..

men när den personen ignonerar dig och inte bryr sig om dig.

då de är då sorgen kommer. sorgen är de fruktansvärdaste man kan tänka sig att känns sig sårad och att man inte är älskad eller omtyckt kan man få rädsla eller arghet. droppe efter droppe rinner på kinderna som man hade tappat sin nalle, men ända tappat taget på den man älskar.. dag för dag går och han bryr sig fortfarande inte om dig och tar inte imot din kärlek som du ger till han. efter allt man gått igenom kommer hatet. att bli arg och inte bry sig om allt som hänt är nog de bästa som kan hända, att man ska tänka nej denna kille förkänar faktist inte mig och ja har kämpat länge nog för att kunna få hans kärlek till mig. men tillslut ger man upp och försöker göra undantag. att släppa den man älskar är inte lätt för att vara första gången eller att man älskar den av djupet av sitt hjärta. man förklarar hur mycket han verkligen betyder för en men endå inte fattar ett ord av vad du säger eller försöker säga. de ända du kan göra är att vänta vänta vänta...

tillslut har han skaffat ny tjej och man blir rasande och verkligen ledsen. dag och natt dag och natt dag och natt ligger man där i sin säng i mörkret och tänker. vad finns de att göra? att vänta. nej de har jag gjort länge nog ja ska sätta stop på de här. han gör slut med sin tjej och inte bryr sig fortfarande, han ignonerar en fortfarande och lossas som man aldrig funnits eller har setts till. ett sms kan inte förändra allt men lite av saken kan förändra mycket. man skirver hur man verkligen tycker och tänker. han fattar fortfarande inte. tillslut är de nog!

då sitter man bara där på en stol eller något annat liknande och väntar på kärlek.

så svårt kan kärlek faktist vara ibland,

gjord av: jonna

Av jonna - 8 oktober 2010 17:37

hejsan alla läsare.

jag vet att ni kanske är lite arga på mig? ;$

men de finns faktist en anledning till de att ja har haft fullt upp med allt utom bloggen ni ska få se min shema hur tight är just nu.

måndagar: simträning, läxor

tisdag:uteträning och läxor

onsdagar:träning på kvällen kan kanske komma imellan ett blogginlägg och en massa plugg

torsdagar:dans 2 lektioner 3 timmar och en halvtimmes pause kommer hem vid kanske något vid 8,

fredag: pause från allt eller kanske vara med en kompis,

lördagar: vänner&umgås med familj en massa annat& träning

söndag: träning och kanske något bloggande eller kanske någon annan vecko dag?

detta så kan mina sheman se ut på dagarna faktist.

rätt upptagna eller hur?

men som ni kanske märkt är de ju ny header här på bloggen och ja tänkte faktist börja med två saker på bloggen!

faktist jonna time eller något sånt de är som frågestund men ja svarar på dom så snabbt jag kan, sen tänkte ja börja med dikter, ska faktist skriva en kärleks dikt nu på bloggen hade ja faktist tänkt, men nu är de iallafall fredag och de är jätte gött, imorgon är de lördag och ska då umgås med världens goigaste folk dårå.


  

some times happy smile and some times it don´t a happy smile...


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


detta är min blogg.
lite ändringar här och där och ja försöker fixa och blogga så ofta jag kan. på fritiden simmar jag och dansar fame&jazz jag är också med kompisar. jag gillar verkligen min kudde. haha men den är så mysig. sen de jag ogillar de är spin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

3

TIPS PÅ ANDRA BLOGGAR

www.fokis.se
www.kissies.se
www.kensaz.se
www.dessies.se
www.paow.se
www.mittlivcaroline.bloggplatsen.se
www.mmmikaelas.se
www.lillie.blogg.se
www.blondinbella.se

Ovido - Quiz & Flashcards