jonnas blogg..

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av jonna - 2 augusti 2010 21:20

hejsan alla läsare

just nu tittar ja på en film , ja tror inte ni vill veta vilken

hehehe, men sen chattar ja på msn och bilddagboken tittar ja ochså på

men idag har ja iaf omgåts med världens goigaste tjejer!

haha ellinore&carro :D

men iaf vi har haft de jätte roligt ett snabbt inlägg

och jätte gammal skol outfit koommer här;e


  

Av jonna - 2 augusti 2010 16:14

hejsan alla läsare

ja är väldigt ledsen att ja inte har bloggat på ett tag nu för ja har sovit hos elli med caroline och har sovit hos caroline med elli haha hur roligt soom helst har vi haft de, men iaf dagen började hemma hos caroline och vi gick till ett övergivet hus och massa och gick te konsum och köpte glass, och gissa vem som åker förbi i bilen haha då får ni komentera för att få veta, mohhahah närå men ja säger sen. eller senare men iaf sen vaknade ja upp hos caroline haha vi sov på loftet hur gött som helst, men just nu bakar vi mumsiga kladdkakor haha ah , men de är mumsiga kladdiga kladdkaks muffins mumma!

sen har ju vi sovit hos elli och vi hade roligt och massa, sen idag har vi kört twister tennis haha och kungen och grejer men vi tänkte faktist bada i ellis pool men de var skkit kallt eftersom de är soligt idag! enkligen!

och vi har nyss tittat på fredag den 13!  piss läskig vi satt och skrek hela tiden!:e

hahha men iaf snart ska vi äta mumsiga muffins men nu är de så att de här blev en bara vanlig upptatering, men puss&kram jonna;D

Presentation


detta är min blogg.
lite ändringar här och där och ja försöker fixa och blogga så ofta jag kan. på fritiden simmar jag och dansar fame&jazz jag är också med kompisar. jag gillar verkligen min kudde. haha men den är så mysig. sen de jag ogillar de är spin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

3

TIPS PÅ ANDRA BLOGGAR

www.fokis.se
www.kissies.se
www.kensaz.se
www.dessies.se
www.paow.se
www.mittlivcaroline.bloggplatsen.se
www.mmmikaelas.se
www.lillie.blogg.se
www.blondinbella.se

Ovido - Quiz & Flashcards