jonnas blogg..

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av jonna - 16 augusti 2010 19:29

hej läsare

de är så att mickis&madde har bakat världens godaste kladdkaks muffins ,

men iaf dagen började med att ja vaknade tidigt och logga in på datorn och så sen ringde ja eller och prata med ellen på msn och att vi skulle va, så hon kom till skranta med sin mamma och vi träffades och gicck hem te mig sen så visade ja henne världens roligtaste vidioer och grejer och ah lite skräck ;e

sen så åt vi kladdkaks muffins och grejer som snackade vi om typ killar;$

och ah hoppade stuttsmatta, och vi flög som grodor:(

sen så hade ja träning så hon åkte hem , tack för dagen ellen!

och imrogoon ska ja va med carline och sova med henne tils på onsdag för då säger ja bye bye sweden och hello turkiet :D

men iaf skriver mer om morgon dagen och ja ska snart ladda upp massa bilder ;)

asså på min kvälls fika och mickis&maddes mufffins och ah sånt,

lite dåligt upptateringar på länge men nu när de närmar sig semester kommer de bli jätte dåliga upptateringar om ja inte hannar på en dator varje kväll så ja kan blogga och logga in på msn på datorn i turkiet , och kunna uppatatera på bloggen eftersom ni gillar när ja skriver&sånt, men ah så nu ska ja äta,

p&k

Av jonna - 16 augusti 2010 07:53

hej läsare

jag vaknade nu 07:46 asså ja har börjat vaknat jätte tidigt på månarna

och de är bara två dagar kvar te turkiet!:D

och de kommer komma hur mycket bilder och annat som kommer läggas upp på bloggen och sånt, ja är jätte glad för att ni tittar&komenterar&läser mig blogg om ni fortsättter såhär bra ska ja faktist årdna en sak åt er som ni kommer kunna läsa infrmation här på bloggen, & sen kommer bilder från min lilla kvälls fika senare och så när ja har lust att ladda upp dom ;)

p&k

Presentation


detta är min blogg.
lite ändringar här och där och ja försöker fixa och blogga så ofta jag kan. på fritiden simmar jag och dansar fame&jazz jag är också med kompisar. jag gillar verkligen min kudde. haha men den är så mysig. sen de jag ogillar de är spin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

3

TIPS PÅ ANDRA BLOGGAR

www.fokis.se
www.kissies.se
www.kensaz.se
www.dessies.se
www.paow.se
www.mittlivcaroline.bloggplatsen.se
www.mmmikaelas.se
www.lillie.blogg.se
www.blondinbella.se

Ovido - Quiz & Flashcards