jonnas blogg..

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av jonna - 14 augusti 2010 18:02

hej bloggen

de är ju så att ja var på stan med mammi och mickis

och ja köpte ju ett par örhängen som är vita och runda och sen kom ja ju på att ja köpte en ny bh utan axel band som är till min den där blåa leopard klänningen eftersom inte den har några axelband och då ser de inte så bra ut och gå med den med bh band prisis så ah de har ja köpt sen gick vi in te hemtex och köpte grejor hem och sen gick vi till willys ooch förebre ss lite för turkiet och köpte lite mat och så sen köpte vi en hambrugare och lyxshake och chilicheese på vägen hem och så och nu sitter ja på min säng och skriver denna inlägg och imrogon vet ja inte vad ja ska göra få hitta på något roligt och frotsätta packa till turkiet , så ah så har min dag sett utt , och ja var nära på att köpa världens sötaste tröja på hm ifall ni ville veta hehe men P&K

ps. new header ;)

Av jonna - 14 augusti 2010 16:41

hej igen, inte så bra upptatering idag

men iaf nu bloggar ja ju iaf ja ska försöka packa lite till turkiet idag också de är ju bra ? och ja ska försöka hinna med en ny header också tycker ja (;

haha men iaf idag har ja varit på stan med mammi och mickis och ja hitta iaf ett par örhängen doom är skit snygga (; och så

och drukit lyxshake på max haha gött de men ja ska gå nu och packa tror ja (;

P&K

Presentation


detta är min blogg.
lite ändringar här och där och ja försöker fixa och blogga så ofta jag kan. på fritiden simmar jag och dansar fame&jazz jag är också med kompisar. jag gillar verkligen min kudde. haha men den är så mysig. sen de jag ogillar de är spin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

3

TIPS PÅ ANDRA BLOGGAR

www.fokis.se
www.kissies.se
www.kensaz.se
www.dessies.se
www.paow.se
www.mittlivcaroline.bloggplatsen.se
www.mmmikaelas.se
www.lillie.blogg.se
www.blondinbella.se

Ovido - Quiz & Flashcards