jonnas blogg..

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av jonna - 13 augusti 2010 21:00

hejsan alla läsare

de är ju så att ja har varit i åhus hur roligt som helst

ja älskar er sim gruppen!

haha hur rooligt är de inte att åka ditt ooch ha disco i bilen och dunka musik?

haha de gjorde iaf våran mini buss ;e

haha loveer, men ja har saknat carro hur mycket som helst aja iaf vi hade de sjukt roligt och vi hade hur nära som helst till havet de var bara typ 10 meter ;e

haha aja och lika med poolen och nu koommer bilder ;e

ja och cissi älskar verkligen våra superbanaen och banankvinnan och babybananen ;e  rita på våra baaner ;$


                                                                                  

Presentation


detta är min blogg.
lite ändringar här och där och ja försöker fixa och blogga så ofta jag kan. på fritiden simmar jag och dansar fame&jazz jag är också med kompisar. jag gillar verkligen min kudde. haha men den är så mysig. sen de jag ogillar de är spin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

3

TIPS PÅ ANDRA BLOGGAR

www.fokis.se
www.kissies.se
www.kensaz.se
www.dessies.se
www.paow.se
www.mittlivcaroline.bloggplatsen.se
www.mmmikaelas.se
www.lillie.blogg.se
www.blondinbella.se

Ovido - Quiz & Flashcards