jonnas blogg..

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av jonna - 18 augusti 2010 19:56

hej bloggen

lite dålig upptatering idag men som ja sa kommer inte kunna blogga på en vecka så ni får nöja er med andra bloggar men bara för de slutar ja inte blogga ;)

men de är ju så att ja åker till flygplatsen om en kvart i karlstad så åker ja kl 11 dår i från då lyfter planet, och vi är iväg!

så ja men ja kanske får möjligheten till en dator där nere kanske någon dag men ja vi får väl se hur de blir med de och så och dom som har mitt mobil nummer och så så kommer ja inte kunna svara på dom eller kunna läsa dom för ja tar med mobilen bara för ja ska lyssna på musik i den men ja kommer aldrig ha på den förutom ifall ja ska lyssna på musik så nu vet ni att ja inte kommer svara på sms eller kunna öppna dom eller iaf ni ringer kommer ja inte heller svara eftersom dee kostar jätte mycket pengar för de, så ja nu vet ni de .

men iaf vi kommer fram c 3 på natten så vi checkar in på hotellet sover lite och badar och solar på morgonen och de roligaste ja vet är när man startar med planet & lyfter med världens fart haha , men nu är de så att ja ska åka till flygplatsen men ah hejdå ja kommer sakna alla och bloggen:(

men ja kommer ha de bäst puss hej!:D

Presentation


detta är min blogg.
lite ändringar här och där och ja försöker fixa och blogga så ofta jag kan. på fritiden simmar jag och dansar fame&jazz jag är också med kompisar. jag gillar verkligen min kudde. haha men den är så mysig. sen de jag ogillar de är spin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

3

TIPS PÅ ANDRA BLOGGAR

www.fokis.se
www.kissies.se
www.kensaz.se
www.dessies.se
www.paow.se
www.mittlivcaroline.bloggplatsen.se
www.mmmikaelas.se
www.lillie.blogg.se
www.blondinbella.se

Ovido - Quiz & Flashcards