jonnas blogg..

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av jonna - 4 augusti 2010 18:22

hejsan alla läsare

ni har ju läst om att ja har varit i strömstad som ni närkt och läst bloggen

och ja tänkte ni skulle få se hur underväningen ser ut i deras hus haha måste bli av med lite bilder , huhuh men iaf så kommer dom bilderna , som ni kanske märkt har ja inte enu funnit mammas kamera de är helt otroligt hon är bra på att gömma saker !  haha de vissste inte ens jag att mamma var bra på att gömma saker men iaf emelie och dom har fortfarande inte kommit men dom koomer väl snart antar jag , och ja kommer skriva ett långt långt inlägg nu ja ska slå rekord!:D  hahah nejdå men ja ska iaf skriva ett långt inlägg nu sitter ja brevid elli med datorerna och komentera gärna detta inlägg iaf ni vill ha svar på tal och så eller iaf fråger kanske de heter, och vill ni veta en sak att ja ska till åhus den 9 agousti i skåne ligger åhus och vi ska bo i stugor vid stranden på ett simläger och vara där i 5 dagar , och sånt ja de kommer bli roligt men ja orkar inte slå rekoord på längts inlägg haha men p&k

pyttes spel rum ;e    badrummet (;   koridår;)   trappan upp ;)   vardagsrummet, undervåningen


Av jonna - 4 augusti 2010 15:21

hejsan alla läsare

jusst nu sitter ja och elli och driker smuthies mjöl smuthies som är jätte äkliga!:(

dom smakar bara mjöl men vi får se om dom blir bättre snart iaf men här kommer en bild på dom (;


haha för äkligt ;e

P&K  

Av jonna - 4 augusti 2010 13:49

hejsan alla

ja just nu sitter ja med elli vid datorn och dunkar musik och snart kommer emelie från england ni vet och ja ooch elli sitter och dunkar musik enu bättre hhahah närå men ja är tröstig och hon plattar håre ;e

men vi ska väl snart äta och så,

men puss&kram ;e


  

Av jonna - 4 augusti 2010 11:06

hej igen läsare

de är ju så att putte in the park är slut :(

men de heter ju putte i parken, haha men iaf nu kommer bilder på dom bästa artisterna som var med men ja glömmde lite av dom bästa men här koommer några ,


  maskinen under texten ;)   eourope den här bilden under texten ;)   amanda jenssen   teddy bears spelade halv 1 på natten och lirade i 1 och en halv timme    

n-e-r-d kom inte för sångaren hade halsflus:(... 

Av jonna - 4 augusti 2010 10:36

hej alla söta som komenterar och läser min blogg

vad ska ni göra idag?:)

jag vet att jag har väldigt ont om bilder men ja hittar inte mammis kamera men ni får vänta lite nu ska bara leta,

men iaf idag blir de väl mysdag med syster och några från england kommer hit huhu roligt, och de kommer väl komma kort på vad vi köper och så ja ska försöka göra som en väldigt känd bloggare www.fokis.se blogg! att lägga in bilder i varenda innlägg vad jag gör och så inga bilder från goggle inte och inte gammla bilder helt nya ooch freshha:e

men här kommer lite BILDER på saker och så ...

men ja hitta inte mammas kamera så de blir utan en kamera hon är så elak ibalnd hhihihi ;ee         YOU IS MY HEART AND YOU COMES FOREVER STAY THERE..



Presentation


detta är min blogg.
lite ändringar här och där och ja försöker fixa och blogga så ofta jag kan. på fritiden simmar jag och dansar fame&jazz jag är också med kompisar. jag gillar verkligen min kudde. haha men den är så mysig. sen de jag ogillar de är spin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

3

TIPS PÅ ANDRA BLOGGAR

www.fokis.se
www.kissies.se
www.kensaz.se
www.dessies.se
www.paow.se
www.mittlivcaroline.bloggplatsen.se
www.mmmikaelas.se
www.lillie.blogg.se
www.blondinbella.se

Ovido - Quiz & Flashcards