jonnas blogg..

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av jonna - 9 augusti 2010 06:03

hejsan alla läsare

kl är 06:03 och ja sitter uppe och har packat väskrna klart för åhus

åhus ligger i skåne (;

så ditt ska ja på simläger kl 8 nu på morogonen då går iaf bussarna ;e

men ja kommer sakna er alla sjukt&grymt mycker så ja kommer inte kunna blogga på 5dagar!:'(

buhuhuuh de är inte bra för bloggen men nu har ja ju iaf medelat att ja kommer vara borta så nu vet ni ju, de kommer bli så himla roligt i åhus för de första bor vi på hotell så är bassängerna brevid och för de andra bor vi mitt i mott havet!;o

gött, gött, gött haha men ja han inte blogga igår tyvär var tvungen att packa och var på marieberg och möte i simhallen (;

mariebergs inköp:

en grå tröja med blommor på en mys tröja den fanns inte med på hem sidan så köpte ja den här kläningen (;

och en jääte söt skolkalernder bok (;


  

Presentation


detta är min blogg.
lite ändringar här och där och ja försöker fixa och blogga så ofta jag kan. på fritiden simmar jag och dansar fame&jazz jag är också med kompisar. jag gillar verkligen min kudde. haha men den är så mysig. sen de jag ogillar de är spin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

3

TIPS PÅ ANDRA BLOGGAR

www.fokis.se
www.kissies.se
www.kensaz.se
www.dessies.se
www.paow.se
www.mittlivcaroline.bloggplatsen.se
www.mmmikaelas.se
www.lillie.blogg.se
www.blondinbella.se

Ovido - Quiz & Flashcards