jonnas blogg..

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av jonna - 16 juli 2010 23:33

hejsan alla mina sötaläsare

ja som sagt har ju jag fått dataförbud, dee är ju typiskt mig'

men kom då på en bra ide att ja kunde bara blogga lite på mickis dator och medela de till er att ja har dataförbud hela dagen imrogon de är ju inte så bra sen så kommer ja ta kort på släktträffen och slänger in lite nya som ja tog idag på mina tomaater! och lite vatten och sånt, hahah ja ,

caroline och ja har haft sjukt kul vi har liksom inte orkat åkt ner te sjön och bada så då kom vi på en ganska bra ide att man kunde ta vatten slangen och bada i :D

så de gjorde vi , vi körde limbo och hoppa över strålen , de var sjukt kul sen har vi väll gjort annat, sen idag gick ja ut vid 10 med tilda min grane och så var vi ute te halv 12 / 11 haha vi smög på några , de var ju kul sen så äre någon jäkla bil som hade damp som körde runt hela strå parkeringen och parkerade stannade och allt ;e   så himla korvat sen så har ja och tilda sätt 4 harar inte dåligt ?(:

bara på en dag , liksom den kvällen sen gick vi hem asså vi var vi strå dårå, sen gick vi hem och ja kom in och så , sen gick ja ut och hoppade lite stutsmatta , ah sen så sitter ja här på mickis rum och berättar om dagen och hur mycket bilder som kommer komma till bloggen och att ja har DATAFÖRBUD kom ihåg de men bara för de måste ni INTE sluta lääsa bloggen de är bara imorogn ja har de , så ah , sen är de ju lite roligt ja fick höra idag att mamma&pappa har planerat  att åka ngn stans nästa vecka men ja och mickis får inte vveta förns vi kommer fram?(:  de låter ju spännande och ah ,

men alla ni körvar där hemma får ha de toppen och var snälla annars åker ni åt skogen som ja , haha som är menat som dataförbud? (:

men aja

hugs&kiss jonna:D

Av jonna - 16 juli 2010 14:23

               hejsan alla läsare

nu äre så att caroline och jonna har roligt så de blev lite bilder

och sånt, ooch vi älskar ju att powa så de gör vi , coola vi är med våra röck och grimars stilar, vi ppöwar i våt&tort:D



Av jonna - 16 juli 2010 12:51

hej jonnas fina bloggaläsare ! :)

här är caroline www.mittlivcaroline.bloggplatsen.se

ni kan väll kolla in & slänga in en kommentar, hehe

Jag tycker ni ska följa jonnas underbara fin söta blogg.

jonna är en fin rolig över humrig person, "HAHA"

ja det kan man tycka rätt ofta, just nu är hon lika normal som alltid..

står och dansar och shakar på röven,HAHAA med systeryster,

med låten wakawaka shakria ^^

ni ska veta att jonna är en sjukt underbar rolig person

och min aldra bästa vänn! haha vi har hålt ihop 9 år..

puss / caroline (k)

Av jonna - 16 juli 2010 12:32

hejsan alla läsare

idag är jag med caroline och hela dagen började med att jag vaknade upp med en smäll i magen för mickis slog mig i magen när hon sov;S 

och sen luktar hennes gama bajs, men iaf sen gick jag upp och städade mitt rum tills imorogn släkträffen ;)

och ah sen kom farmor och farfar och vi fikade på bullar med valilj och sånt sen åkte dom och sen kom caroline:D

och nu sitter vi här, men ja hoppas att vi kommer kunna vara med ellen , :(

och sen isf kanske ja & caroline hoppas på att kunna åka och bada & sola

men ah , men ni får ha en bra dag

puss&kram jonna:D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


detta är min blogg.
lite ändringar här och där och ja försöker fixa och blogga så ofta jag kan. på fritiden simmar jag och dansar fame&jazz jag är också med kompisar. jag gillar verkligen min kudde. haha men den är så mysig. sen de jag ogillar de är spin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

3

TIPS PÅ ANDRA BLOGGAR

www.fokis.se
www.kissies.se
www.kensaz.se
www.dessies.se
www.paow.se
www.mittlivcaroline.bloggplatsen.se
www.mmmikaelas.se
www.lillie.blogg.se
www.blondinbella.se

Ovido - Quiz & Flashcards