jonnas blogg..

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av jonna - 20 juli 2010 22:08

hejsan alla läsare ett litet kort upptatering nu,

nu ska ja gå in te vardagsrummet och mysa lite nu, av tisdagskvällen , gött de sen ska ja nog gå ut med flingan katten och bara mysa,

men alla får ha de gött och ja ska fiska krabbor imrogon och kanske norbyshopiing center och kanske te tea (;

götttde, puss & kram jonna:D

Av jonna - 20 juli 2010 21:11

  mums jordgubbar!

flingan gullet!         flingans tassar (;   höhö ja ;e  plus vårat sovrum toppen den med svart täcke där sover ja där med vitt täcka där sover pappa och hela den andra sängen sover mamma och mickis i (;

 hejsan alla läsare!

just nu befinner jag mig på kusten altså i strömstad och ja har tagit en massa kort på ankis och pyttes katt flingan så himla gosig!

men iaf de tog typ 5 h att komma hit,

lite mycket iaf men de var en kul bilresa vi stanade på bk som är kallad burgerking och åt där sen så hade ja sovit i bilen och kollat på film i bilen typ hela tiden , sen så kom vi fram och vi pakade upp och jätte varandra en kram för allaa hade ju inte träffats sen ja var 8/9 år gammal så dom tyckte vi hade blivit skit stora haha , ja på så kort tid iallafall ,

men snart ska vi iaf sova för vi ska upp tidigt imrogon tror ja iaf vi ska te norbychooppingceneter och shit sa anki att de var hur mycket folk som helst där! en gång fick hon vänta i 3 h för att komma dit!

de var modigt gjort men endå jobbigt skulle ja tro ...

men alla får ha de bra så kommer de bli mer upptateringar om strömstad imrogoon , men nu konmmer bilder ,

och föresten förlåt för den dåliga upptateringen förut skulle testa mobilblogga med mammas iphone men de gick inte så bra ;$

men alla får ha de bra puss&kram jonna:D



Av jonna - 20 juli 2010 07:28

hejsan alla läsare,

jo de är ju så att ja ska snart åka till strömstad och ja har redan fixsat mig och så, och dde är ju längre en till gbg och caroline åker ju kl 8 te gbg och ja åker väl vid 9 eller tio antar jag när vi blir klara, men ja är iaf klar med allt, så ja ja är ju snabb och ja vaknade kl halv 6 tror ja eller så men ja steg upp halv 7 för få ringde väckar kl och ja gick upp, men iaf ja kommer kanske inte kunna blogga på tre dagar kanske mobilblogg vi får se, eller så lånar ja datorn av anki,

för ja de kommer ju komma bilder från kusten ooch så så japp såäre,

men nu får ni ha en rolig dag som ja kommer ha eller längtar iaf:D


  

min älskade CHRISTIAN BEADLES på bild

haha ni fick en bild på han för ja hade inga andra , men visst?

de duger väl iaf åt någonting (;

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


detta är min blogg.
lite ändringar här och där och ja försöker fixa och blogga så ofta jag kan. på fritiden simmar jag och dansar fame&jazz jag är också med kompisar. jag gillar verkligen min kudde. haha men den är så mysig. sen de jag ogillar de är spin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

3

TIPS PÅ ANDRA BLOGGAR

www.fokis.se
www.kissies.se
www.kensaz.se
www.dessies.se
www.paow.se
www.mittlivcaroline.bloggplatsen.se
www.mmmikaelas.se
www.lillie.blogg.se
www.blondinbella.se

Ovido - Quiz & Flashcards