jonnas blogg..

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av jonna - 23 juli 2010 21:37

hejsan alla läsare

de är så att vi är hemma nu i karlskoga och sitter och bloggar

frölåt att jag inte har hört av mig på hela dagen , för vi har packat och så,

det blev inget med coster öarna synd för ville träffa tea för vi åkte så tidigt på mogoronen och kom inte hem förns vid 5 sen har vi varit på kalas tills nu så ja,

så är de, men vi har suttit i bilen hela dagen och de har varit skit kallt!:/

lite synd , men ja har inte så mycket att säga om de. sen så har ja&melinda&mickis haft sjukt kul på de kalaset vi va på, haha men iaf jag hör av mig imrogon efter som ja&mickis fyller år imrogon!!!:D

ett grattis kanske alla söta bloggare`?:)

de skulle sitta fint, men jag hör av mig imrogon ,

puss&kram jonna:D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


detta är min blogg.
lite ändringar här och där och ja försöker fixa och blogga så ofta jag kan. på fritiden simmar jag och dansar fame&jazz jag är också med kompisar. jag gillar verkligen min kudde. haha men den är så mysig. sen de jag ogillar de är spin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

3

TIPS PÅ ANDRA BLOGGAR

www.fokis.se
www.kissies.se
www.kensaz.se
www.dessies.se
www.paow.se
www.mittlivcaroline.bloggplatsen.se
www.mmmikaelas.se
www.lillie.blogg.se
www.blondinbella.se

Ovido - Quiz & Flashcards