jonnas blogg..

Alla inlägg den 24 juli 2010

Av jonna - 24 juli 2010 22:20

hejsan tjosan alla läsare

de är ju så att ja har fått världens bästa födelesedag!

ja har ju fått mer paket som ni vet,

ja fick 1500 kr av mormor ;$ 

liite för mycker men man vet inte vad man brukar få av henne ,

sen så har ja fått pärlarmband av henne och örhängen sen har jag fått något slags ansiktsmask och så sen har ja fått tre filmer av henne komedi, sen har ja fått en hår inpackning av henne och en näsisär och ett skit bra blondin shampo typ man andvänder de etfer varje dush så får man blondare hår,som ja ska andvända!

 sen av farmor fick ja 500 kr,  och av jessi fick ja ett koort från paouse att ja ska komma imrogon till hennes salong och få klippa håret och få slinga de blondare/brunare eller ngt men ja ska slinga de blondare;)

och ah min säng står ju uppe på mitt rum nu ja är hur stålt som helst över pappa!

ja har ju världens bästa så? :D

men alla får ha de så bra och ta hand om er!

puss&kram jonna:D

Av jonna - 24 juli 2010 13:29

tja alla läsare

de är ju faktist så att jag fyller 12 hela underbara år idag!

tack mamma&pappa att ni har uppvaktat mig och mickis och snart kommer mormor och farmor och farfar ooch några fler,

de kommer bli kul, nyss var ja till lidl med mathilda och köpte grejer till mamma:D

haha men iaf jag har fått världens bästa presenter!

jag har fått: en super dyr plattång och den bästa, sen har jag fått en resa till turkiet sen har jag fått en dubbel säng, sen har ja fått två bh:ar & ett par nya simglasögon och två tröjor, och ett par solbrillot ljus rosa och sen lyxfrukost och ett par bokstäver vita till mitt rum som ska stå på en hylla där de står jonna:D

men ja kommer kanske inte blogga så mycket nu eftersom jag fyller år , men ja bloggar mer fram mot kvällen puss&kram jonna:D


          haha blev lite bilder av strömstad också;)






Tidigare månad - Senare månad

Presentation


detta är min blogg.
lite ändringar här och där och ja försöker fixa och blogga så ofta jag kan. på fritiden simmar jag och dansar fame&jazz jag är också med kompisar. jag gillar verkligen min kudde. haha men den är så mysig. sen de jag ogillar de är spin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

3

TIPS PÅ ANDRA BLOGGAR

www.fokis.se
www.kissies.se
www.kensaz.se
www.dessies.se
www.paow.se
www.mittlivcaroline.bloggplatsen.se
www.mmmikaelas.se
www.lillie.blogg.se
www.blondinbella.se

Ovido - Quiz & Flashcards