jonnas blogg..

Direktlänk till inlägg 24 juli 2010

VÄRLDENS BÄSTA FÖDELSEDAG!

Av jonna - 24 juli 2010 22:20

hejsan tjosan alla läsare

de är ju så att ja har fått världens bästa födelesedag!

ja har ju fått mer paket som ni vet,

ja fick 1500 kr av mormor ;$ 

liite för mycker men man vet inte vad man brukar få av henne ,

sen så har ja fått pärlarmband av henne och örhängen sen har jag fått något slags ansiktsmask och så sen har ja fått tre filmer av henne komedi, sen har ja fått en hår inpackning av henne och en näsisär och ett skit bra blondin shampo typ man andvänder de etfer varje dush så får man blondare hår,som ja ska andvända!

 sen av farmor fick ja 500 kr,  och av jessi fick ja ett koort från paouse att ja ska komma imrogon till hennes salong och få klippa håret och få slinga de blondare/brunare eller ngt men ja ska slinga de blondare;)

och ah min säng står ju uppe på mitt rum nu ja är hur stålt som helst över pappa!

ja har ju världens bästa så? :D

men alla får ha de så bra och ta hand om er!

puss&kram jonna:D

 
 
Linus

Linus

25 juli 2010 14:51

Ååå va kul
Mickis hälsade från mig va??
Jag sa att hon skulle det!

Viste du att Mickis har en 16åring på g??

kontakta mig på linuselvin@live.se

Puss&kram

http://linuselvin.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

michaela

4 augusti 2010 11:10

grattis i efterskott..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

?

Av jonna - 20 oktober 2010 21:03

jo, de är faktist så att jag inte orkar blggplatsen längre. så ja tänker hoppa över till devote ist. så nu vet ni det. så ja kommer sluta blogga på denna blogg men ja kommer skriva upp min nya bloggadress den kommer upp på den här bloggen. så j...

Av jonna - 17 oktober 2010 12:20

ja hitta världens sötaste hund på julias dator! haha ja vill ha den där hunden! hur gullig är den inte? värdlens lurv boll och bara ha i soffan brevid sig med världens sötnos en tuss? ja tack! vet faktist inte hur hon har fått tag på den hä...

Av jonna - 17 oktober 2010 12:15

nu är ja med julia. sitter vid hennes stora dator! den är verkligen hur stor som helst! haha mysigt har vi, snart ska vi se på hennes hemma bio skärm. och vi inreder majas hus med snövit :e haha för gulligt. och sen ska vi hitta på en massa. ...

Av jonna - 17 oktober 2010 11:20


hej läsare de är så att ja varit med julia i helgen, sov med gullet igår. haha vi hade de sjukt roligt, ska snart åka till henne faktist. och då ska vi hitta på en massa roligt. på tisdag har vi prov på danmark. och ja måste börja plugga? m...

Av jonna - 12 oktober 2010 20:01

berightback! ENGELSKA PLUGGANDE ! p&k

Presentation


detta är min blogg.
lite ändringar här och där och ja försöker fixa och blogga så ofta jag kan. på fritiden simmar jag och dansar fame&jazz jag är också med kompisar. jag gillar verkligen min kudde. haha men den är så mysig. sen de jag ogillar de är spin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

3

TIPS PÅ ANDRA BLOGGAR

www.fokis.se
www.kissies.se
www.kensaz.se
www.dessies.se
www.paow.se
www.mittlivcaroline.bloggplatsen.se
www.mmmikaelas.se
www.lillie.blogg.se
www.blondinbella.se

Ovido - Quiz & Flashcards