jonnas blogg..

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av jonna - 22 juli 2010 20:56

hejsan alla läsare

vi ska snart äta lite kvällskäk tror ja, och de är här hemma i huset,

imrogon om de inte blir dåligt väder eller för blåsigt ska vi ta oss ner till coster öarna, till tea, mickis är inte hemma nu hon är vid hamnen, japp de kan man ju snacka mycket om... men iaf mamma&ja&pappa var ju nere och fiskade krabbor men vi fick inga för de var så mycekt vågor så man såg inte ett skit!

aja , sen åkte vi till daftö och köpte glass mums. ett tips till er som inte rikgtig vet vad ni vill ha i affären ni kanske är törstiga och sugen på en smarrig klass samtidigt?  då tycker ja ni ska ta calippo coola eller annanas&citron en perfekt glass till er som inte kan bestämma er vad ni vill ha, prisis som jag för jag tog den glassen idag, hur god och kall som helst(;  super duper gott då , sen åkte vi ner mt stan en sväng och titta runt och nu sitter ja här och skriver inlägg , huhuhu ah så äre, men ja väntar på att mickis ska komma hem från hamnen för ja ska fråga iaf vi kan ta en tur runt stan med cykel och titta vid hamen eller något sånt för de är ju mysgit tycker ja för de är jätte lätt att komma från hamnen och till hamnen med cykel tar kanske ett par 2/3 min haha iaf men imrogon kommer de inte heller bli så rolgit, för de braiga är att vi ska till coster öarna hela dagen och till kvällen sen ska vi till hamnen här i strömstad ch åka mot vårat hus här i ströms. och sen återvända hemåt!:(

de har varit så rolgigt här men kanske nästa helg eller ngt då ska vi ner till gbg kanske med anki och pytte och gå och kanske åka till liseberg men de är bara kanske tror ja(;

men just nu har vi ätit och jag tog en liten sväng ner till hamnen haha gött de, bara ner och upp, så ah ,

men puss&kram jonna:D

Av jonna - 22 juli 2010 17:03

hejsan alla läsare,

iaf ni vill ha svar på frågor och så kan  ja tyvär inte svara på vanliga komenetarer men nu svarar ja på detta inlägg och kanske några fler annars kan ni ju nå mig på msn iaf ni fråga mig, för ja ger inte ut min msn bara sådär(;

men nu svar till linus: ja , jag har bytt mobilnummer och har ny mobil du får antingen komenetra igen så kanske du kan få de , för ja vet inte rikgitig hur du kunnat fått mitt mobil nummer?  för ja vet ju typ inte vem du är men du är bra på simning för ja brukar se dig på simtävlingar men ja har inte simmat på ett tag nu för jag har haft skötelfeber så ja har varit borta nu i minst 3 månader men nu har ja börjat träna lite försiktigt igen, så japp

skriver mer om ikväll, puss&kram jonna:D

Av jonna - 22 juli 2010 16:41

tjosan alla läsare,

just nu är de ju så att här kommer bilder ja har hört ni vill se ,

och de kommer ni få, och till linus , jaho du känner min syster och hon har också en blogg ifall du vill läsa & följa den med så här är den!

www.mmmikaelas.bloggplatsen.se  länk/blogg

där är hennes blogg som sagt och ah,

nu kommer bilder            söta askar från nordy shopping center, puss&kram!


Av jonna - 22 juli 2010 16:24

hejsan alla läsare ,

idag vare så att de inte blev att åka ut till coster öarna ,

lite synd för de blåser så mycket, men vi ska försöka ta oss upp imrogon

men iaf idag har vi gått på stan , köpte inget , ja och mickis gick ner i förväg till hamnen och träffade johanna . huuhu dom skulle laga hennes gitarr så ja gick och mötte mamma&pappa & anki sen gick vi runt och runt stan sen så gick vi och fikade och tog bilder , hahah mysigt,   sen så har ja och pappa gått tillbacka och sen gick mamma&anki och handlade. så ah. sen så äre så att ja&pappa&mickis ska ut ikväll och fiska krabbor igen fast då ska vi alla fall ta bilder på dom(;

men ja har iaf fått hur söta komentarer på bloggen som helst!

ja har fått från en som heter linus .

han frågade mig en massa och nu linus ska du få svar på dina frågor , du frågade mig iaf ja fyller den 24/7 och de gör jag jag fyller nu på lördag som är 24/7 och att ja tycker de är jätte roligt att du komenterar min blogg och läser den, du kan ju också svara på detta inlägg för ja skulle vilja veta vem du är, de är många linus jag känner så ja ,  men alla får komenetera&läsa puss&kram jonna:D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


detta är min blogg.
lite ändringar här och där och ja försöker fixa och blogga så ofta jag kan. på fritiden simmar jag och dansar fame&jazz jag är också med kompisar. jag gillar verkligen min kudde. haha men den är så mysig. sen de jag ogillar de är spin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

3

TIPS PÅ ANDRA BLOGGAR

www.fokis.se
www.kissies.se
www.kensaz.se
www.dessies.se
www.paow.se
www.mittlivcaroline.bloggplatsen.se
www.mmmikaelas.se
www.lillie.blogg.se
www.blondinbella.se

Ovido - Quiz & Flashcards