jonnas blogg..

Alla inlägg den 30 juli 2010

Av jonna - 30 juli 2010 13:29

hej alla läsare

nu är de så att de är någon som har ändrat mitt lösen på min msn!:o

vem är de som har gjort de?

de är bara så omoget att göra så!

ah alla som har mig på msn så nu vet ni att någon har ändrat mitt lösenord på min msn eller så är de ja som skriver fel lösenord men så kan inte inte vara!

men iaf nu vet ni de..:(

men idag är de iaf putte i parken med bästa och så

och snart drar ja hem te carro ooch hoon ooch ja ska fixa de där med min msn:(

eller annars gör ja en ny eller något:(

dagens outfit:D

har ingen bild men den består iaf av

en tröja som är blommig och jätte färgglad från ginatricot och ett par shrts från ginatricot som är svarta och ett bas linne som är vitt:D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


detta är min blogg.
lite ändringar här och där och ja försöker fixa och blogga så ofta jag kan. på fritiden simmar jag och dansar fame&jazz jag är också med kompisar. jag gillar verkligen min kudde. haha men den är så mysig. sen de jag ogillar de är spin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

3

TIPS PÅ ANDRA BLOGGAR

www.fokis.se
www.kissies.se
www.kensaz.se
www.dessies.se
www.paow.se
www.mittlivcaroline.bloggplatsen.se
www.mmmikaelas.se
www.lillie.blogg.se
www.blondinbella.se

Ovido - Quiz & Flashcards