jonnas blogg..

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av jonna - 21 juli 2010 22:44

hejsan alla läsare

och kl är 22:46 och ja och pappa har prisis varit ute i stan och fiskat krabbor och badat , huhuh fick minst 19 krabor de är inte dåligt kan man ju säga,

sen så äre så att ja har shoppat hur mycket som helst idag , ja har shoppat en jordgubbs tröja den är skit söt kommer bild på den  sen har ja köpt en munkis typ från ginatricot ssom är rosa och lite annat, sen har ja köpt ett super gulligt linne från new yorker den är så gullig sen har ja köpt ett spaggetti linne och två bh:ar en som är svart med vit roset och vit tråd och en som är typ bersh med någon rosett ,  sen har vi shoppat på godis bilen som är sveriges största godias affär de är norska gärnnsen kan man säga att de ligger på norska grännen och man är där och åker tre min bort så är man i norge eller iaf på norska gränsen men norrmännen stannar på godis bilen och shoppar massa massa godis och de gjorde vi idag , vi köpte tefat och massa massa lösgodis hur gott som helst har tagit massa bilder på godiaset som ska snart upp tror ja (;

men sen har vi ätit på max och fikat där ja&micis tog lyxshakar först delade vi på en chokladlyxshaske som är handgjort och den en jordgubb men då bjöd anki oss på de en varsin och dom  är baouta stora!

men de var ju sjukt snällt sen så köpte hon stora toffe askar te oss med , asså gud  de är bara för mycket ,huhuh men snällt , imrogon ska vi åka båt ner till några öar på en resturang där tea jobbar hon vill så  gärna träffa oss , huhu så snällt och ja vill träffa henne sen imrorogn ska vi fiska&fiska krabbor och anki sa att om vi har tur så kommer  vi kunna  träffa på massa sälar när vi åker med båten så de lät ju roligt!

men nu kommer lite bilder och så på godis bilens söta kartånger!

altså norska grännsen

kiss&hugs jonna(:

ja kunde inte ladda upp bilderna på datorn för pytte sover, ville ju inte väka honom för han ska jobba imrogon ,

men puss&kram jonna(;

Av jonna - 21 juli 2010 10:37

hejsan alla läsare

ja vaknade upp här i strömstad och sovit skit skönt,

men sen gick ja upp och gjorde mig iårdning för jja skulle upp ch äta frukost så har jag gjort mig iårdning så gick jag upp och åt frukost haha gött de,

nu sitter ja farmför datorn och skriver detta inlägg,

men vi ska ju till Norby Shoopping Center idag och dom har nordens största godis affär där så där ska vi in sen så har dom världens bästa shopping rundor de är sjukt !  men vi ska dit iaf sen ska vi ta en sväng ner till hamnen/stan och gå där för mitt inne i stan har dom yonkyard affär och converice affär och adidas och wesc och allt bara i hamnen och i nordby de är ju helt sjukt och sen new yorkers ditt ska vi med(;  huhuhu , sen ikväll ska vi åka till lagunen och fiska krabbor haha hur härligt kan de bli?  

men allla får ha en bra dag så ska ja försöka mbilblogga när ja är inne på centrum, men ja upptaterar senare om ja hinner , men puss&kram jonna(:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


detta är min blogg.
lite ändringar här och där och ja försöker fixa och blogga så ofta jag kan. på fritiden simmar jag och dansar fame&jazz jag är också med kompisar. jag gillar verkligen min kudde. haha men den är så mysig. sen de jag ogillar de är spin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

3

TIPS PÅ ANDRA BLOGGAR

www.fokis.se
www.kissies.se
www.kensaz.se
www.dessies.se
www.paow.se
www.mittlivcaroline.bloggplatsen.se
www.mmmikaelas.se
www.lillie.blogg.se
www.blondinbella.se

Ovido - Quiz & Flashcards