jonnas blogg..

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av jonna - 19 juli 2010 20:53

hejsan alla läsare

just nu sitter jag i pjamas och har prisis ätit och min nya säng står i vardagsrummet och ja och mickis ska sova i den;e

haha men ja skulle bara medela att ja bara längtar skit mycket till strömstad!

hhuhuh ja vet men ja är bara så ivrig huhu,

men iaf den här bilden har jag redigerat på picknik ja vet den är väl inte så bra men ja hade bara lust att ladda upp en bild

men iaf ja ger en till påminellse ;)


hur går de med att komentera vilken som kommer bli veckans låt?

DE GÅR INTE SÅ BRA FAKTIST JA HAR INTE FÅTT ETT ENDA FÖRSLAG PÅ DE

hörni nu får ni ta och säga något.. ja har väntat hur länge som helst på en komentar från de inlägget,

    

Av jonna - 19 juli 2010 19:07

hejsan alla läsare

de är fullt öss hemma hoss mig allt är hit och dit,

jag har iaf nästan packat klart till strömstad, ja har bara näsisären kvar och saker ja ska ha i bilen och kameran juste men ja tar mammas system kamera med mig , eller iaf hela familjen och sen har ja bara några saker till att packa..

FÖRESTEN...

min  madras till min nya säng har kommit ja ska få dubbel säng(;

hahah så ja ska sova på den inatt så himla mysigt sista natten i kga ett par dagar.. huhuhu

men alla får ha de så underbart fint som ja kommer ha de och min familj!

puss&kramar

jonna ;D



Av jonna - 19 juli 2010 16:52

hejsan alla söta läsare

alla ni som tittar & komenetrar min blogg är så himla snälla!

men iaf idag vaknade ja upp med mickis och caroline och ja hade typ damp i sömnen för ja hoppade runt som en harre och miickis och ja hade kuddkrig

haha japp , sen så har vi tittar lite på tvn , sen fick vi höra attt vi  skulle te örebro , och så åkte vi dit vi gick in på ikea och media mark och elgiganten megastore, men iaf sen ska ja och mickis och mamma och pappi till kusten imrogn altså strömstad, och vi ska väl stanna där i tre dagar, kameran ska med och min mobil så ni får vara sociala och alla får ha de så rolgit hemma (;

och min caroline ska te gbg som är göteborg imrogon , hon ska vara där te 5,6,7 dagar!:'(  ja kommer sakna min bästttis mäst:(

de kommer komma bilder från kusten , och ja saknar anki och pytte och jonna och tea sjukt mycket!  gud vad kul att få träffa dom , ja ska ju bo hoss dom i strömstad de kommer bli sjukt kul

men iaf alla får ha de bra!

puss&kramar jonna:D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


detta är min blogg.
lite ändringar här och där och ja försöker fixa och blogga så ofta jag kan. på fritiden simmar jag och dansar fame&jazz jag är också med kompisar. jag gillar verkligen min kudde. haha men den är så mysig. sen de jag ogillar de är spin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

3

TIPS PÅ ANDRA BLOGGAR

www.fokis.se
www.kissies.se
www.kensaz.se
www.dessies.se
www.paow.se
www.mittlivcaroline.bloggplatsen.se
www.mmmikaelas.se
www.lillie.blogg.se
www.blondinbella.se

Ovido - Quiz & Flashcards