jonnas blogg..

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av jonna - 18 juli 2010 17:03

hejsan alla söta läsare

just nu sitter ja i sängen med datorn och är med caroline

och mickis & emmy dom sötisarna som kör monster buzz;e

haha men iaf snart ska vi äta tårta gött de,

och carro ska sova hoss mig så de blir väll många inlägg om kvällen & kanske bilder, vem vet?

men iaf ,   www.mittlivcaroline.bloggplatsen.se

den länken måste ni titta de är min sötis blogg!

sen äger ut alla bloggar , sen har vi 4 kört lappleken och så , de är sjukt kul

ibland måste man ju leka som barn de är bara dom som fattar ;e

hihihi men iaf alla får ha en fortsätt bra dag med undrbara solen och så , caroline och ja ska nog sticka ut ikväll eller ngt , men aja

puss&kram jonna :D

lite mer bilder ;)


            

Av jonna - 18 juli 2010 12:14

hejsan alla läsare

ja har ju inte bloggat på två dagar,

de är ju inte bra eftersom ja har haft data förbud ,ajajaj de är inte bra!

men ja ska lägga ner massa bilder på släktträffen

och så men 3:a kom mickis 2:an kom anna och 1:a är kurt!

han hade inte vunnit på 23 år , men de var ju bra för han och han blev hur glas som helst , men nu kommer lite bilder sen släktträffen och efter släkträffen ,

de var hur kul som helst !

                  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


detta är min blogg.
lite ändringar här och där och ja försöker fixa och blogga så ofta jag kan. på fritiden simmar jag och dansar fame&jazz jag är också med kompisar. jag gillar verkligen min kudde. haha men den är så mysig. sen de jag ogillar de är spin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

3

TIPS PÅ ANDRA BLOGGAR

www.fokis.se
www.kissies.se
www.kensaz.se
www.dessies.se
www.paow.se
www.mittlivcaroline.bloggplatsen.se
www.mmmikaelas.se
www.lillie.blogg.se
www.blondinbella.se

Ovido - Quiz & Flashcards