jonnas blogg..

Alla inlägg under juli 2010

Av jonna - 14 juli 2010 18:26

hejsan alla läsare

de andra inlägget stämde inte prisis , ellen kunde inte vara idag:(

hon skulle till mölle men de visste inte ja&caroline

sen så åkte ja & carro te mölle då träffade vi på henne där men ja&carro sprang i vattnet direkt med malin&mickis:D

de var svin varmt sen så badade vi nästan en timme efter ngr min efter vi badat kommer ellen&ida springades från bryggan och i sen så sa vi hej och så och planerade lite om morgon dagen :D  så hur vi kommer göra och så eftersom alla vi tre ska vara då , men just nu sitter jag och caroline och bloggar på min blogg och snart ska hon blogga på sin söta blogg här är den ! :  www.mittlivcaroline.bloggplasten.se  titta den ;)   lite dåligt med komentarer tycker ja men de är ju inte så lätt för er eftersom ja har raderat alla gammla inlägg så jag gör ny eftersom ja har ny header:D 

men snart ska väll ja och caroline hitta på något roligt men alla får ha en bra forsättning på dagen puss & kramar jonna:D

Av jonna - 14 juli 2010 10:35

godmorgon alla läsare!

har ni sovit gott?  de har iaf jag,

jag ska väll snart gå upp antar jag och göra mig i årdning och äta frukost

sen så ska väll ja ringa caroline eller så riinger hon mig;)

men iaf sen idag ska ja vara med carro&ellen haha vi kommer ha de super roligt !

sen ska ja försöka blogga lite mer denna dag de blev ju iaf ett morgon inlägg och de kommer komma bilder och så så var inte oroliga de är på väg,

men nu ska ja fortsätta titta på datorn

puss&kram jonna

Av jonna - 13 juli 2010 20:56

hejsan alla sötaste läsare

som ni kanske ser har ja ny header om ni ville veta varför ja inte har bloggat på länge kan de berö på att ja tycker de inte är kul att blogga utan någon header och utan man har fixat eller ngt men nu äre så att ja har fårr photoshop och ja kan fixa headers den här får väll duga så länge.

ja är ju inte presis proffs på sånt ? ;e

men jajamensan de är de ....

men nu ska ja faktist försöka blogga varje dag eftersom ja tycker de är kul att blogga när man har en rolig header så ja ska försöka ,

men sprid & läs min blogg de kommer bara mer om mer inlägg

de är bara bra gullungar!

puss&kram jonna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


detta är min blogg.
lite ändringar här och där och ja försöker fixa och blogga så ofta jag kan. på fritiden simmar jag och dansar fame&jazz jag är också med kompisar. jag gillar verkligen min kudde. haha men den är så mysig. sen de jag ogillar de är spin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

3

TIPS PÅ ANDRA BLOGGAR

www.fokis.se
www.kissies.se
www.kensaz.se
www.dessies.se
www.paow.se
www.mittlivcaroline.bloggplatsen.se
www.mmmikaelas.se
www.lillie.blogg.se
www.blondinbella.se

Ovido - Quiz & Flashcards